իմ երկու կլրները



Պուցիկս ջրի մեջա, մատս ջրի մեջ... բայց մատս քիչ ա, ես էդպես չեմ հանգստանա, ես պիտի մի բան մտածեմ, ինձ կլիրի նման մի բան ա պետք... ի՞նչ ունեմ սառնարանում. վարունգ կա, բադրիջան կա, երկուս էլ հարմար են
Արագ վազում եմ դեպի սառնարան, ահա, սրանք հարմար են, վերցնում եմ ամեն մեկից մեկը (վաաաախ, իսկական կլիրներ են) ու ետ եմ վազում դեպի համակարգիչ:
Էս կայքում լիքը պարտմություններ կան, հերթով կկարդամ ու ինքս ինձ կհանգստացնեմ «կլիրներովս»
շատ գռեհիկ ա գրված սեքսի մասին, բայց ես հիմա ուժեղ գրգռված եմ ու հերթով կկարդամ, միաժամանակ «կլիրներովս կքունեմ բերանս ու պուցս՝ մինչև կհանգստանամ, ուրիշ ելք չունեմ
սկզբում վարունգն եմ մտցնում պուցս, մի քիչ մեծն եմ վերցրել, նախանձի մեկն եմ, միանգամից մեծն եմ կոխում պուցիկս ու շաաատ սահուն ա մտնում, որովհետև ջրի մեջ ա՝ վաաաախ, ջաաաաաան, տնքում ու պատասխանում եմ ինքս ինձբադրջանն էլ մյուս ձեռքով բռնել եմ ու գսում եմ ծիծիկներիս ՝ աաաախ, քանի՞ կլիր կերազեր լինել էս բադրջանի ու վարունգի տեղ....
հիմա վարունգին արագ կոխում եմ ու հանում, արագ-արագ, տեմպով, սա քո կլիրն ա ու չփչփում ա իմ պուցիկի ջրի մեջ, իսկ բադրիջանը ծիծիկներիս պտուկներից իջել ա դեպի փորիկս, ու ավելի ա իջնում, պահանջկոտ շարժումներով առաչջ գնում դեպի պուցիկը, այնտեղից արդեն տաքացած վարունգին հրամայում որ արդեն իրեն ուտելու ժամանակն է, ու մեծ հաջողությամբ տիրում է պուցիկիս ու սկսում աքահորեն քունել, ամեն մտնելուց ավելի խորը, էլ ավելի խորը ու ստիպում, որ ես իր հետ հավասար ճկվեմ, հարմարացվեմ իրեն ու ինքս էլ ետ ու առաջ անեմ, որ երկուստեք բավարարվենք:
Իսկ վարունգը... ետ շարժվելով բադրիջանի եկած ճանապարհով, գնում դեպի բերանս, իր հետ տանելով պուցիկիս ջրահամը...
Ես մեջ հաճույքով լիզում եմ նրան վերից վար, շրջանաձև ու լպստում եմ մեղրահամ թացությունը...
Պուցիկս ու բերանս իրարից ետ չմնալով քունվում են, ամեն մեկը պատկերացնելով, որ իր երազած կլիրն է իր մեջ...
Իսկ ես գալարվում եմ, տնքում եմ , ու հասնում եմ օրգազմի... Կլիր բադրիջանը դեռ պուցիկիս մեջ է, այն ես չեմ հանում, այդպես ավելի հաճելի է... Իսկ վարունգը՝ ես այն կծում եմ, ուտում եմ մինչև վերջ... ու հասկանում եմ, որ ամենահամեղ վարունգը պուցիկի ջրով լվացվածն է, իսկ իմ սիրած ամենաանուշահոտությունը՝ պուցիկի ջրի հոտը

Yorumlar