Քունեցի մորն ու աղջկան - Շնորհավոր մարտի 8




Քեռուս աղջիկը անդադար խնդրում էր,որ այցելեմ իրեն: Մի օր,երբ որոշեցի այցելել նրանց, նա ամբողջովին տարված համակարգչով, նույնիսկ ինձ չնկատեց իմ մուտքը: : Ինձ տեսնելով,քեռուս աղջիկը շփոթվեց և ցանկացավ փակել էջը,բայց չհասցրեց:Ես նկատեցի,որ նա ինչ-որ տղայի հետ վիրտուալ սեքսով է զբաղվում:Տղան իր անդամն էր ժաժ տալիս:
-Էմուլ,դու 19 տարեկանում դեռ իրական կլիր չես տեսել?,ուզում ես իմ կլիրը տեսնել?
Նա գլխով համաձայնության նշան արեց: Ես անմիջապես իջեցրեցի շալվարս ու պուպուլս տվեցի նրա ձեռքը:Պուպուլս նրա ձեռքերի մեջ մեծացավ ու մի հաստ ու երկար կլիր դարձավ: Նա բնազդաբար վերցրեց կլիրս ու սկսեց լպստել: Քանի որ մի քանի օր ոչ ժաժ էի տվել ոչ էլ պուց քունել,ապա նրան մերանը կոխելուց,անմիջապես թափեցի բերանի մեջ:
-Դուրդ եկավ,-հարցրեցի:Նա գլխով հավանության նշան ցույց տվեց ու շարունակեց լիզել:Կլիրս կրկին կանգնեց:
-Ուզում ես որիցդ քունեմ?
Նա անմիջապես տրուսիկն հանեց ու ես սկսեցի դանդաղորեն հաստ կլիրս մտցնել նրա ոռը: Սկսեցի քունել: Այդ պահին մայրը մտավ սենյակ ,մոտենալով ինձ,սկսեց ոռիս կողմից ձվերս լպստել: Աղջկան թողեցի,շուռ եկա մոր կողմը:Նա արդեն մերկացել էր:Կզացրեցի ու կլիրս կոխեցի նրա թաց պուցը:Սկսեցի քունել: Մեկ ժամ քունում ու չէի կարողանում թափել:Երբ վերջացնում էի ,կլիրս հանեցի ու ուզում էի թափել դեմքին,աղջիկն եկավ ու բերանը մոտեցրեց:Թափեցի նրա բերանը:
Հաջորդ անգամ ընկերոջս հետս տարա,սկսեցինք խելահեղ քունել մոր ու աղջկա հետ:ԾԾում էին կլիրներս ու տարբեր պոզաներով քունվում:Իմ երջանիկ օրերն էին:

Yorumlar