Սեքս տուրիստի հետ



Բարև ձեզ։ Ես Հայկն եմ։ Ուզում եմ պատմել մի անմոռանալի սեքսի մասին։ Ամառ էր։ Հաճախ էին տուրիստներ գալիս։ Մի անգամ կանգնած էի, մեկ էլ մի մեքենա եկավ։ 4 տուրիստ իջան և մեքենան գնաց։ 3 տղա էին և 1 աղջիկ։ Հենց այդ աղջկան տեսա, ասի երնեկ քեզ քունողին։ Բարձրահասակ էր, հագել էր կարճ ջինսե շորտ, ոռից մի սմ ներքև, սարոշկա, որի տակից ընդգծվում էր 2_ րդ համարի կրծքերը։
Մեկ էլ էս աղջիկը մոտեցավ ինձ(մենակ նա էր խմբից ռուսերեն խոսում) և հարցրեց թե այստեղ տեղ կա, որ գետ լինի կողքն էլ կարան վրան խփեն։ ասեցի հա, խնդրեցին որ ուղեկցեմ։ տարա գետի մոտ։ մարթա մի բաժակ արաղ լցրեցին, խմեցինք ծանոթության կենացը։ հետո զանգեցի ընկերոջս քաշած արաղ, պիվա, գիինի բերեց։ նստեցինք խմեցինք , սրա հետ եկածները չկան էլ(ի դեպ մեկը սրա մարդնա) ։ էս քածն էլ իրան ազատ ա պահում, կլիրս կանգնեց, բայց դե ասի մի բան անեմ չգնա դատի մատի տա։ մեկ էլ էսի գնաց ծառերի մոտ ու ձեռով նշան արեց որ մոտենամ։ մոտեցա չոքած էր։ հարցրեցի ինչա եղել։ տեղից բարձրացավ ու միանգամից զասեց։ ես էլ իրան զասեցի։ ձերքս տարա ոռին։ էտ ինչ լավն էր ոռը։ հետո հանեց վերխս ես էլ իրանը։ մնաց լիֆով ու շորտով։ չդիմացա ու միանգամից հանեցի լիֆը։ Ու աչքիս առաջ հայտնվեց նրա չքնաղ կուրծքը։ Սկսեցի շոյել սրա կուրծքը։ էլ չդիմացավ։ չոքեց իջեցրեց շորտս, ձեռքը մտցրեց տրուսիկիս մեջ և բռնեց կլիրս։ մարմինս միանգամից դողաց։ հանեց կլիրս և սկսեց կամաց ժաժ տալ։ ապա սկսեց լեզվով շոյել կլրիս գլխիկը և շուրթերով համբուրել այն։ ապա սկսեց ագահորեն ծծել այն։ Բռնեցի մազերից և սկսեցի ծծցնել։ Հենց զգացի չեմ կարում էլ դիմանամ սրան պառկեցրի։ հագից հանեցի շորտն ու ստրինգը։ պուցը թաց էր։ էս քածը չեր համփերում թե երբ եմ կոխելու։ Կլիրս բռնեց ու մտցրեց պցի մեջ։ սկսեցի սրան դանդաղ քունել։ հետո աստիճանաբար արագացրեցի։ էսի նենց քաղցր էր տնքում։ չդիմացա։ նենց կայֆ էր որ էլ չկարացի կլիրս հանեմ պցից ու թափեցի մեջը։
Հելա վրիցը։ մի հատ ծխեցինք, տեսնեմ գազանս կանգնել ա։ էս քածը որ տեսավ ինձ քցեց գետնին։ թռավ վրես կրիրս բռնեց ու մտցրեց պուցը։ նենց մի տեմպով ա էսի քունվում որ էլ ասելու չի։ նենց քունվեց որ օրգազմի հասավ։ որ տեսա որ ինքը օրգազմ ա ստանում միանգամից ես էլ թափեցի սրա մեջ։ էտ դիրքով պառկած մի 2 ժամ մնացինք։ իսկ գիշերը դեռ առջեվում էր։ դա իմ կյանքի ամենալավ սեքսն էր։ Մինչև հիմա սոց ցանցով կապ ունենք։ ասում ա ուզում եմ կլիրտ ու ամառը գալու ա։

Yorumlar